Reference
Přípravě a publikaci článků na internetu se věnujeme od roku 2008, máme za sebou desítky úspěšných projektů. Publikovali jsme již přes 550 kvalitních článků v různých internetových médiích (např. Novinky, Centrum, TN.cz, Blesk, Dromedar, iDNES, iHNed, Zena-in, DIIT atd.). Dohromady naše články zaznamenaly přes 4 000 000 přečtení. Témata článků byla různá – od cestování, přes vzdělávání, IT, bydlení, až po problematiku záchrany dat. Tým našich redaktorů se neustále rozvíjí a zdokonaluje. Není pro nás problém připravit čtivý článek na libovolné téma.
Nedávno jsme realizovali např. tyto zajímavé spolupráce:
1. CK Mile
Série článků o letních dovolenkových destinacích (Bulharsko, Makarská riviera, Španělsko, Řecko).
Ukázka článku z kampaně:
2. Cestování pro seniory
Série 7 článků zaměřených na propagaci nově spouštěného webu a seznámení veřejnosti se specializovanými zájezdy pro seniory. Médium Zena-in a Novinky.cz.
Ukázka článku z kampaně:
- Senioři na cestách. I v Česku vznikají cestovky specializující se na starší lidi
- Papuče už neletí, dejte prarodičům k Vánocům pobyt připravený speciálně pro ně
3. Zajezdy.cz
Série 10 článků propagujících letní středomořské destinace (Baleárské ostrovy, Kanárské ostrovy, Madeira, Malta, Egypt atd.).
4. Baby2hand
Článek zaměřený na dětskou módu. Médium www.zena.cz.
Ukázka článku z kampaně:
5. Datahelp
Odborné články týkající se problematiky záchrany a obnovy dat. Médium DIIT.cz, ICTsecurity, Securityworld.
Ukázka článku z kampaně:
6. Komandor
článková kampaň propagujících vestavěné skříně a další nábytek na míru z produkce Komandoru. Médium Zena-in, BydlimeKvalitne.cz.
Ukázka článku z kampaně:
Výkonnost článků v číslech
Pravidelné publikování článků napříč různými internetovými médii nemá za následek jen okamžitý příliv návštěvníků z odkazů umístěných v článcích. Posiluje také všeobecné povědomí o značce klienta mezi lidmi. Navíc podporuje přirozenou vyhledatelnost stránek klienta ve vyhledávačích.
Díky článkům se o Vás dozví více lidí a zadají si do vyhledavačů jméno Vaší firmy. Zde je několik konkrétních údajů z našich statistik:
Ze statistik Google Analytics klienta (Cestovní kancelář)
V době působení dlouhodobé a pravidelné publikace článků (cca 6-8 článků měsíčně) se oproti stejnému období v předešlém roce zvedla přímá návštěvnost stránek o 77%.
Celková návštěvnost webu (oproti období, kdy články nevycházely) vzrostla o 43%
Výrazně vzrostl počet návštěv webu především na klíčová slova obsahující název společnosti a s ním související výrazy. Odkazy z článků byly zaměřeny také na posilnění vyhledatelnosti na klíčová slova jako „cestovní kancelář“ a „dovolená“:
- na klíčové slovo „nazev_spolecnosti“ vzrostl počet návštěv o 87%
- na klíčové slovo „www.nazev_spolecnosti.cz“ vzrostl počet návštěv o 19%
- na klíčové slovo „nazev_spolecnosti.cz“ vzrostl počet návštěv o 40%
- na klíčové slovo „cestovní kancelář“ vzrostl počet návštěv o 605%
- na klíčové slovo „ck nazev_spolecnosti“ vzrostl počet návštěv o 87%
- na klíčové slovo „dovolena“ vzrostl počet návštěv o 185%
- na klíčové slovo „nazev_spolecnosti cestovní kancelář“ vzrostl počet návštěv o 40 000%
Druhý příklad ze statistik Google zobrazuje vliv na rostoucí počet vyhledávání názvu společnosti ve vyhledávačích (opět cestovní kancelář, výsledky za 6 měsíční článkovou kampaň)
- na klíčové slovo „ck nazev_spolecnosti“ vzrostl počet návštěv o 489%
- na klíčové slovo „nazev_spolecnosti“ vzrostl počet návštěv 580%
- na klíčové slovo „cknazev_spolecnosti“ vzrostl počet návštěv o 424%
- na klíčové slovo „cestovní kancelář nazev_spolecnosti“ vzrostl počet návštěv o 2 500%
- na klíčové slovo „cestovní kancelář“ vzrostl počet návštěv o 11 142% (z 14 na 1574 návštěv)
- na klíčové slovo „cestovní kanceláře“ vzrostl počet návštěv o 7 900% (z 10 na 807 návštěv)
Zaujaly Vás naše výsledky a reference? Kontaktujte nás a domluvte si s námi schůzku. Rádi s Vámi vymyslíme podobně úspěšný koncept spolupráce.
Domluvit publikaci článků v médiích