Sledování úspěšnosti článků
Kvalitní práce nekončí v okamžiku vydání článku na daném internetovém médiu. Stejně důležité je i sledování úspěšnosti článku a vyhodnocení jeho efektivity. Zajímá Vás, kolik lidí článek četlo? Kolik Vás stál jeden oslovený čtenář? Chtěli byste vědět, kolik lidí článek přivedl na Vaše webové stránky a kolik lidí si na stránkách následně něco koupilo nebo objednalo? Jestli se čtenářům článek nebo Váš web líbil?
Na všechny tyto otázky existují odpovědi. Nechte naše odborníky po vydání článku sledovat statistiky a řekneme Vám to. Díky propojení údajů ze statistik návštěvnosti stránek Google Analytics, kvalitního značkování odkazů z článků a interních dat čteností z redakčních systémů dokážeme klientům poskytnout kvalitní zpětnou vazbu a argumenty pro vyhodnocení přínosu a smysluplnosti článků. Na základě přesných dat se pak můžete jednoduše rozhodnout, zda pro Vás měly články smysl a zda se vyplatí v nich pokračovat.
Ukázka grafu Google Analytics
Články a SEO?
Víte, že se články dají využívat nejen k reklamě a přivádění návštěvnosti na Vaše stránky? Poraďte se s našimi SEO specialisty a vylepšete si díky nim také pozice svých stránek ve vyhledávačích.
Mám zájem o Sledování úspěšnosti článků Mám zájem o SEO konzultaci