Sledování úspěšnosti článků

Kvalitní práce nekončí v okamžiku vydání článku na daném internetovém médiu. Stejně důležité je i sledování úspěšnosti článku a vyhodnocení jeho efektivity. Zajímá Vás, kolik lidí článek četlo? Kolik Vás stál jeden oslovený čtenář? Chtěli byste vědět, kolik lidí článek přivedl na Vaše webové stránky a kolik lidí si na stránkách následně něco koupilo nebo objednalo? Jestli se čtenářům článek nebo Váš web líbil?

Na všechny tyto otázky existují odpovědi. Nechte naše odborníky po vydání článku sledovat statistiky a řekneme Vám to. Díky propojení údajů ze statistik návštěvnosti stránek Google Analytics, kvalitního značkování odkazů z článků a interních dat čteností z redakčních systémů dokážeme klientům poskytnout kvalitní zpětnou vazbu a argumenty pro vyhodnocení přínosu a smysluplnosti článků. Na základě přesných dat se pak můžete jednoduše rozhodnout, zda pro Vás měly články smysl a zda se vyplatí v nich pokračovat.

Google Analytics Ukázka grafu Google Analytics

Články a SEO?

Víte, že se články dají využívat nejen k reklamě a přivádění návštěvnosti na Vaše stránky? Poraďte se s našimi SEO specialisty a vylepšete si díky nim také pozice svých stránek ve vyhledávačích.

Mám zájem o Sledování úspěšnosti článků Mám zájem o SEO konzultaci

Naším cílem je pomocí článků zvyšovat prodej a povědomí o výrobcích a službách našich klientů. Dobře napsaný článek toho řekne mnohem víc než banner!

Novinky

Za výsledky naší práce hovoří čísla

Od roku 2008 jsme vypublikovali přes 550 kvalitních článků na různých internetových médiích. číst dál »

Publikovali jsme sérii článků o vestavěném nábytku

Minulý měsíc jsme pro společnost Komandor připravili a publikovali sadu článků propagující moderní bydlení s ohledem na design a estetiku a šikovné vestavěné skříně. Jak se nám to povedlo? Můžete se podívat na těchto stránkách. číst dál »

další novinky

Chcete se o našich službách dozvědět víc? Přečtěte si přehled nabízených služeb.

Kontaktovat AZčlánky.

Média:

Média

Klienti:

Klienti