Oslovte tisíce čtenářů, články jsou k nalezení pořád!
Peníze investované např. do bannerové reklamy mají krátkodobý efekt. Garantované zobrazení se rychle vyčerpá a banner za desítky tisíc korun navždy zmizí. Chcete znovu? Zaplaťte! Články oproti tomu zestárnou v jednotlivých rubrikách daného média postupně, ale nikdy nezmizí natrvalo. Pokud bude dané médium existovat, budou vždy dohledatelné v archivu. Druhá výhoda – jsou viditelné i pro vyhledávače, takže si je najde kdokoliv bude hledat klíčová slova obsažená v článku.
Průměrný článek dokáže oslovit tisíce čtenářů. Vybíráme a k publikaci svým klientům doporučujeme pouze taková média, kde toho lze dosáhnout. Díky naší dlouhodobé spolupráci s jednotlivými médii víme, jak má článek vypadat a jak ho napsat tak, aby oslovil danou čtenářskou obec média. Stačí, když spolu s námi vymyslíte témata článků a rozsah kampaně a o všechno ostatní se postará náš tým. Vhodně do článku také zapracujeme zmínky o vaší firmě nebo produktu, případně navrhneme jiný způsob, jak z článku získat žádané návštěvy na váš web.
Výhodou článků je, že zůstávají v archivu
Vyberete-li si k publikaci větší a hodně navštěvované médium, vydané články na něm budou přinášet ovoce i dlouho po vydání. Životnost běžného článku se v závislosti na médiu a aktivitě v rubrice, ve které vyjde, pohybuje v řádu dní. Článek postupně stárne tím, že v rubrice vycházejí nové a nové články. Po vyřazení z hlavní stránky se ale přesune do archivu, kde zůstane k dohledání.
Najdou si ho také vyhledávače jako Seznam nebo Google. Článek tak získává postupem času další a další čtenáře. V horizontu např. jednoho roku po vydání se může celková čtenost článku zvednout o 10 - 20%. Výhodou je, že si článek takto získá už jenom ty čtenáře, kteří o dané téma opravdu stojí (protože si ho aktivně vyhledávají). Kvalita přiváděné návštěvnosti a potenciál nějaké objednávky se tak s časem zvyšuje. A co je nejlepší? Už za to nic neplatíte! Dokáže tohle bannerová reklama? Díky odkazům v textu pak takové články mají i velký přínos pro SEO. Čím častěji a na různorodějších médiích publikujete, tím silnější je podpora.
Vyberte si, co chcete komunikovat
- blíží se vaše hlavní sezona a chcete na sebe více upozornit?
- potřebujete propagovat novinku v portfoliu nebo nově zaváděnou službu?
- chcete zvýšit obecné povědomí o své značce a výrobcích?
- chcete pomocí odborných článků zlepšit svou reputaci v oboru?
Těch možností je samozřejmě mnohem víc. Kontaktujte nás a připravíme spolu tematický plán.